MEHMET HİKMET AYBERK İLKOKULU 2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI OKUL SERVİS TAŞIMA İŞLEMLERİ
Okul servisi için istekli olanların en geç 22.07.2024 pazartesi mesai bitimine kadar aşağıda belirtilen evrakları okul idaresine teslim etmesi ve 26.07.2024 Cuma günü saat 14:00’ de yapılacak olan Taşımacıyı Tespit Komisyonu toplantısına katılması önemle rica olunur.
Not: Şartname ve ekleri Müdürlüğümüzden Tüzel veya Gerçek kişiler tarafından dilekçe karşılığı ücretsiz temin edilebilir.
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler:
(1) Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,
b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi